نمایندگی رسمی ال جی در غرب و شمال تهران با افتخار خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات این برند معتبر را ارائه میدهد. هدف ما ارائه بهترین تجربه به مشتریان عزیز و جلب اعتماد شماست. اگر به دنبال خدماتی مطمئن، سریع و باکیفیت هستید، تیم ما در کنار شماست.
گارانتی محصولات ال جی شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب در بازه مشخصی از زمان پس از خرید محصول است. در ادامه شرایط استفاده از خدمات گارانتی شرح داده شده است:
برای بهرهمندی از خدمات گارانتی، مراحل زیر را دنبال کنید:
اگر گارانتی محصول شما به پایان رسیده است، نگران نباشید! نمایندگی رسمی ال جی امکان تمدید گارانتی را برای شما فراهم کرده است. با تمدید گارانتی، میتوانید از مزایای خدمات پس از فروش ما برای مدت بیشتری بهرهمند شوید.
مدت زمان گارانتی بستگی به نوع محصول دارد و معمولاً بین ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر است. اطلاعات دقیقتر روی کارت گارانتی درج شده است.
در صورت خرابی غیرقابل تعمیر که تحت شرایط گارانتی باشد، امکان تعویض دستگاه وجود دارد.
بدون ارائه کارت گارانتی معتبر، خدمات گارانتی قابل ارائه نیست. لطفاً کارت گارانتی خود را در جای امن نگهداری کنید
در صورت نیاز به مشاوره یا درخواست خدمات پشتیبانی و گارانتی، با ما در ارتباط باشید:
📞 شماره تماس: 02144257585
📧 ایمیل: info@lg-tamir.ir
📍 تهران،صادقیه بلوار گلاب خیابان علی حسینمردی نبش کوچه مسجدالجواد پلاک ۷۲
⏰ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۷ – پنج شنبه ۹ تا ۱۴
نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش الجی در شمال تهران، با هدف ارائه خدمات تعمیرات تخصصی، پشتیبانی فنی ۲۴/۷ و تمدید گارانتی محصولات، همواره در کنار شماست. تیم متخصص و مجرب ما از قطعات اورجینال استفاده کرده و تمامی خدمات را با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن ارائه میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت خدمات، با ما تماس بگیرید!
© 2025 نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش الجی. تمامی حقوق محفوظ است.